onsdag 4 november 2009

Hälsomatlagning...

Efter en liten paus har jag återupptagit matlagandet ur hälsokokboken. Ikväll blev det kikärtsgryta med aioli inkl lunch till mig imorrn. Det var gott och klart godkänt. Vädigt enkel rätt oxå, ner med allt i en gryta och låt det koka en stund, perfekt!
Har hunnit med några varv på min schal och en till muffin på min muffinhalsduk. Känns som att jag har tusen idéer men ingen tid att färdigställa saker på. Måste leta fram min idébok där jag kan skissa ner de saker jag kommer på. Det är bra att skissa ner idéerna så kan jag återuppta det en dag med mer tid. Är frisk äntligen iaf, har bara en dag kvar på min penicilinkur. Riktigt skönt. Tänkte gå och ta influensaspruta på fredag och hoppas att jag inte blir sjuk av den bara. Skulle kännas lite trist att bli sjuk nu när jag varit förkyld i tre veckor. Jag gillar ju känslan av att vara frisk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar