söndag 8 november 2009

Till mamma


Min mamma är ett av mina största blogg fans. Hon har lovat att hon ska kommentera mina inlägg här på bloggen. Hon har önskat sig en mössa och då ska hon ju såklart få det. Men jag måste ha varit förvirrad på garnaffären för jag köpte aldeles för lite garn. Men så fort jag får tag på mer så ska du få din mössa mamma. Den kommer att se ut såhär:
Lilla mamma var dessutom med mig i Chicago och blev lika förtjust i jullatte som jag så jag lovade att om jag hittade vinterchoklad så skulle jag köpa en till henne oxå.

3 kommentarer:

  1. Vilken jättefin mössa,den blir perfekt i vinter när det förhoppningsvis kommer mycket snö. Ser fram emot vinterchokladen,jag har ännu inte hittat någon,trots stort letande

    SvaraRadera
  2. Det var en jättesöt mössa! =)

    SvaraRadera