lördag 9 januari 2010

Julgransnyheter från 2009

Nu är det dags, idag ska granen ner. Det känns lite trist för jag gillar min gran och skulle gärna ha den uppe året om, men jag tror att den snart kommer se rätt brun och tråkig ut och barren är på väg av. Men innan den åker ut passade jag på att ta kort på årets nyheter i min gran. Jag brukar alltid handla lite nya saker på rean efter jul och så även i år.

Men först lite virkat

Denna kommer från Harrods

Även den här. Det är inte alla som har en Harrods doorman i granen

Den här kommer från NKs rea.




Avslutar med en personlig favorit, min starbucksmugg från Chicago.
Jag önskar att jag kunde handla julsaker i USA eller England varje år. Funderar på om vi inte ska åka till NY i början av december i år med bara två tomma resväskor. Så kan jag lämna av Micke på ett museum eller apple store sen är det bara att shoppa loss. Ska fundera vidare på den idén.

1 kommentar:

  1. Vilket fint pynt du har i granen :) Kul med lite speciella grejer.

    Och tack för din snälla kommentar i min blogg. Jag använder mig photoshop när jag redigerar mina bilder :)

    SvaraRadera