tisdag 13 april 2010

Dockfiltar

Alva är ju en pysslig tjej och har nu gjort sängar av skokartonger hemma. Problemet är ju bara att de flesta filtar är inte avpassade för skokartonger och är på tok för stora. Men räds ej mostermia plockar fram en gammal hobby och fixar biffen. Här är filt ett av två:

Micke råkade somna i soffan och fick då genast agera modell av den nya dockfilten. Den passar bra måste jag säga.
(ehm den dåliga bildkvalitén beror helt enkelt på att jag inte vet vilken kartong kameran ligger i)

3 kommentarer:

  1. Vilken jättesöt filt till Alvas dockor. Vet Micke om att han agerat fotomodell? en bra bild tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Tack! Nästa filt tror jag ska bli ett lapptäcke.
    Micke fick godkänna bilden, fast jag tror att han bara låtsassov på den här bilden.

    SvaraRadera
  3. Jättefin filt! Alva ser fram emot att få bädda med den i sina skokartonger! Lapptäcke låter väldigt avancerat!

    SvaraRadera