onsdag 29 september 2010

Nervös väntan

Jag har stickat en ganska stor grej i eskimo, jag bestämde mig även för att tova samma grej, den snurrar i tvättmaskinen just nu. Det är lite nervigt för jag har lagt ner en hel del på den stickningen så man vill ju att det ska bli bra. Men tovningen har man ju ingen chans att påverka. Så det är en spänd väntan!
Medans jag väntar passade jag på att stoppa och sy igen en tovad julkula.

Jag hade även lite tid att fundera på det här med att jag måste lägga det rosa på hyllan nu ett tag (eller åtminstånde blanda upp det med lite blått) för jag ska nämligen bli moster igen! För fjärde och femte gången, i ett svep!

Otroligt spännande och dom små måste ju välkomnas ordentligt med stompa och ståt så för att de inte ska känna sig utanför i min galna stickvärld så måste ju även dom få något stickat att mysa i.

1 kommentar:

  1. Japp nu ska det bli mycket blått och grönt..:)

    SvaraRadera