fredag 8 oktober 2010

Halloween goodiebags

Mitt i allt julpysslande missade jag ju nästan en "högtid" - Halloween. Kan ju inte säga att det är vår högtid riktigt, men å andra sidan så får jag ju mycket inspiration från amerikanska pysslare så jag måste ju oxå ge mig på att göra lite halloweenpyssel. Vad är inte mer halloweenigt än godis, pumpor och spöken.
Barnen som firar halloween på riktigt går ju ut på "trick or treat" och det man måste ha då är en ordentlig förvaring av det godis som man får. Dom här påsarna är antagligen lite för små för godissamlande, men perfekt att lägga lite godis i om man vill ge bort som en liten halloweenpresent.

I och med detta tänkte jag även lansera en liten nyhet här på min blogg. Jag har fått frågan om jag inte har funderat på att sälja något av det jag skapat. Hittills har jag inte gjort det, men idag lanserar jag min aldeles egna webshop där just dessa små goodiebags är till salu. Välkommen in

2 kommentarer:

  1. Åh så söta!!! Verkligen superfina!! Jag måste nog beställa ett par stycken...

    SvaraRadera
  2. Tack för snälla ord. Men det är ju såå otroligt svårt att vila och återhämta sig när man är mitt i den vanliga vardagen, fastän man verkligen borde göra det då, för att förhindra att "smällarna" ska komma. Klurigt det där. :-)

    Vilka söta små goodiebags och vad kul att du öppnat en liten shop! Modigt! Heja dig! :-)

    SvaraRadera