fredag 15 februari 2013

Syfestivalen

Nyss hemkommen (helt slut) från syfestivalen som var riktigt bra i år! Isac var vid gott mod hela tiden så att jag kunde kika ordentligt på allt. Det som är roligt är att man aldrig vet vilken typ av pyssel man kommer hem med. Jag hade tänkt titta på scrapsaker, men hittade inget som var så spännande, garner har jag redan massor så där behövs nog mest lite inspiration och vilja att använda dem. Istället blev det - tyg! Det fanns så otroligt mycket fina barntyger, jag ville köpa allt men valde tillslut två sorter (efter att ha försäkrat mig om att de även har en webshop). Det blev några olika band och utöver det lite oigenomtänkt förvaring - en hattask! Det har jag alltid velat ha. Den här är riktigt rosa och puttinuttig men jag gillade den. Tänkte ha den i min bokhylla med garn i.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar